Secure login with cellphone?
There is a concept of performing secure login by signing message with private key stored on your mobile device. Message is displayed on computer screen as QR code, you scan it with your phone, and then phone sends signed message to protonmail servers. No sensitive data sent over the internet, no keylogger problem, very hard to perform man-in-the-middle attack.
There are two implementations i know about: First is standalone app SQRL (avialiabe in google play), second is is BitID standard that was created with bitcoin clients in mind - its implemented in BitID Authenticator and Mycelium Testnet wallet (both also avialiable on google play). BitID is also compatibile in manual mode with all bitcoin clients capable of signing messages (including hardware wallets)

-
Delaris Hohrein commented
Auf der Suche nach Lösungen für meine erektile Dysfunktion stieß ich auf die Seite Potenzmittel Testpaket https://24apotheke.de/catalogue/potenzmittel-testpaket-generika. Die Website war einfach zu navigieren, und die verschiedenen angebotenen Pakete waren beeindruckend. Ich konnte die Wirksamkeit verschiedener Potenzpillen vergleichen und eine auswählen, die zu mir passte. Das war ein Lebensretter!